~MY SUNSHINE~

..there is always sunshine after the rain..

the end of 2010





GOOD BYE 2010 :

- selamat tinggal kepada semua kenangan2 pahit,masam dan tawar ku yang banyak mematangkan diri ini.

- selamat tinggal kepada sifat-sifat malasku pada tahun ini.

- selamat tinggal kepada perasaan2 hasad dengki, cemburu, ego dan macam2 yang negatif lagi.



THANK YOU 2010:

- terima kasih kepada semua kenangan manisku sepanjang tahun ini yang akan tersemat di hati untuk selamanya.

- terima kasih untuk rakan2 yang selalu berada di samping saya ketika susah dan senang.

- terima kasih juga kepada insan2 yang selalu memotivasikan saya.

- terima kasih kepada buku2 serta novel2 yang selalu memberi harapan baru setiap kali saya membacanya.

- terima kasih kepada Allah kerana telah memberikan nafas baru kepada setiap kegelisahan dan kekecewaan yang saya alami.

- terima kasih kepada Allah atas segala permintaan yang telah dimakbulkan dan kepada setiap permintaan yang tidak dimakbulkan, saya terima dengan hati yang redha.

- terima kasih untuk segalanya....


GOOD BYE MEANINGFUL 2010







0 comments:

Post a Comment